Op maandag 17 april was het zover, de eerste challenge tussen de werknemers van Jumbo Joure ging van start. Dit werd mogelijk nadat Jumbo Joure inging op het aanbod vanuit Han de Hair om met Entreo een concrete invulling te geven aan vitaliteit.

Entreo is ontstaan uit initiatief van de branche en is de verbindende factor tussen vitaliteitsaanbieders en het bedrijfsleven. Sportlocaties krijgen toegang tot het bedrijfsleven met een nieuwe propositie. Door met deze propositie in contact te komen met de bedrijven, ontstaan er nieuwe mogelijkheden om werknemers van bedrijven te bereiken met het aanbod van de sportschool. Een extra verkoopkanaal voor een doelgroep die normaal gesproken lastig te bereiken is. Han de Hair, eigenaar van Gymnasion in Joure en voorzitter van de Vereniging voor Exclusieve Sportcentra is nauw betrokken bij de ontwikkeling van Entreo en haalt met Jumbo Joure de eerste Entreo klant binnen!

"Gymnasion is op de kaart van Entreo te vinden en medewerkers kunnen via de app eenvoudig een abonnement afsluiten bij mijn sportclub of thuistrainen met online begeleiding." zegt Han de Hair | eigenaar van Gymnasion in Joure en voorzitter van de Vereniging voor Exclusieve Sportcentra.

Wil jij ook zichtbaar zijn via een gratis extra verkoopkanaal

Sluit je kosteloos aan bij het Entreo netwerk! Ben je al aangesloten bij het netwerk en wil je zelf werkgevers benaderen met de Entreo propositie voor een toestroom aan nieuwe leden?

Lees hier het volledige artikel